• Gratis verzending
  • 14 dagen bedenktijd
  • Bezorgd binnen 1-2 werkdagen

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij Hoesjes Outlet makkelijk en superveilig betalen. Dit kan op de volgende manieren;

Betalen via iDeal/MisterCash
Hiermee betaal je via je eigen bank. Je logt vanaf de betaalpagina in bij je bank en boekt vervolgens het aankoopbedrag over. Het voordeel van betalen via iDeal/MisterCash is dat de betaling direct door jouw bank gedaan wordt, waardoor wij direct tot orderbehandeling over kunnen gaan.

Betalen via PayPal
Betaal veilig vanaf je PayPal account door middel van je e-mail adres. Je kunt ook creditcards toevoegen aan je PayPal account. Ook bij betaling via PayPal gaan we direct over tot orderbehandeling.

Bankoverschrijving
Je bestelling betalen door het aankoopbedrag over te maken naar rekeningnummer (IBAN) NL40INGB0006243772 t.n.v. Hoesjes Outlet. Na ontvangst van de betaling gaan we over tot orderbehandeling. Dit betekent dat het meestal een dag of twee langer duurt voordat de bestelling bij jou aankomt.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij bestellingen binnen Nederland worden géén Verzendkosten in rekening gebracht. Bestel je vanuit een ander EU-land? Dan rekenen wij 1,50 bezorgkosten.

Ontvang ik een orderbevestiging bij mijn bestelling?

Zodra je jouw bestelling hebt afgerond, ontvang je direct een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. In deze e-mail vindt je je gegevens, de bestelde producten en de aantallen. Check dus altijd even je e-mailadres en voorkom hiermee problemen!

Hoe verzenden jullie de hoesjes?

Onze hoesjes worden bezorgd door PostNL. De bezorging gaat per post, jouw bestelling komt dus altijd via de brievenbus binnen.

Wanneer wordt mijn hoesje bezorgd?

Nadat de betaling is binnengekomen, gaan wij over tot orderbehandeling. Omdat wij direct uit voorraad leveren, wordt de bestelling meteen op de post gedaan. Hierna ligt jouw hoesje binnen 2-3 werkdagen op de mat.

Kan ik mijn hoesje omruilen of terugsturen en mijn geld terugkrijgen?

Als klant van Hoesjes Outlet heb je 14 dagen de tijd om kosteloos en zonder opgaaf van redenen af te zien van je aankoop. Mocht je jouw hoesje om willen ruilen voor een andere, dan is dit ook mogelijk. Reeds ontvangen producten kunnen alleen worden teruggestuurd zonder beschadigingen of gebruikssporen. Verzendkosten gemaakt bij het retoursturen van het hoesje, zijn echter wel voor rekening van de consument.

Hebben jullie een garantieregeling?

Mocht jouw hoesje binnen 30 dagen na ontvangst kapot zijn, neem dan even contact met ons op via info@hoesjes-outlet.nl. Na gebleken ondeugdelijkheid gaan wij over tot vergoeding. Klachten van deze aard dienen dus binnen 30 dagen na ontvangst van het hoesje ingediend te worden.

Hoe neem ik contact op met Hoesjes Outlet?

Heb je een andere vraag voor ons, neem gerust contact met ons op. Dit kan eenvoudig door een mailtje te sturen naar info@hoesjes-outlet.nl. Wij behandelen onze e-mails dagelijks, dus je kan snel antwoord verwachten!