Ruilen en Retourneren

Ben je niet tevreden met je aankoop en wil je deze graag ruilen of retourneren? Op deze pagina leggen we je uit wat je moet doen.

Ruilen

Het verkeerde hoesje besteld, of wil je je product toch graag ruilen voor een ander product? Plaats dan alvast een nieuwe bestelling voor het product dat je graag ter vervanging hebt, dan zorgen wij ervoor dat je deze snel op de mat hebt liggen. Het product dat je graag terugstuurt kun je via onderstaande manier retourneren. Gemaakte kosten bij het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening.

Retourneren

Is je bestelling niet wat je er van had verwacht en wil je deze graag retourneren, dan kun je deze eenvoudig terug sturen. Na ontvangst van je geretourneerde bestelling gaan we binnen 5 werkdagen over tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Retouren worden verwerkt door onze favoriete medewerker Anca. Voeg optioneel een lief briefje toe of een stukje chocolade of snoep, daar is ze dol op.

Er zijn uiteraard wel een aantal voorwaarden aan retourneren verbonden; Een verzoek tot retourneren dient binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aangevraagd te worden. Het product is onbeschadigd en ongebruikt. Bij eventuele gebreken in de staat van het product kan geen vergoeding plaatsvinden. Verbruiksartikelen als screen protectors kunnen alleen ongeopend worden geretourneerd. Retourzendingen kunnen naar volgend adres worden gestuurd:

Hoesjes Outlet

Delftseplein 36

3013 AA Rotterdam

Nederland


Vermeld bij je retourzending altijd het:

  • Je naam
  • Ordernummer
  • De betaalrekening waar het aankoopbedrag op teruggestort kan worden
  • Wat de reden voor retourneren is

Eventueel gemaakte kosten bij het retour zenden van je bestelling, zijn voor eigen rekening.

Vragen? Mail ons gerust!